Torby reklamowe, tzw. reklamówki, znajdują bardzo szerokie zastosowanie – nie tylko w handlu. Są używane na szeroką skalę i produkowane z różnych materiałów. Obecnie coraz częściej rezygnuje się z toreb plastikowych na rzecz tych papierowych – i to nie tylko z uwagi na troskę o środowisko. Dowiedz się, dlaczego warto wybrać torby papierowe.
Spis treści
1. Torby papierowe są ekologiczne
Gospodarka odpadami to jedna z największych bolączek współczesnego świata. Problem stanowią przede wszystkim różnego rodzaju tworzywa sztuczne, które – jeśli nie są poddane recyklingowi – rozkładają się setki lat, zanieczyszczając środowisko. Torby z papieru nie tylko rozkładają się znacznie szybciej (mniej więcej w rok), ale również dają wiele możliwości ponownego przetworzenia. W przypadku plastiku jest to nieco trudniejsze i często wiąże się z pogorszeniem właściwości materiału. Bardzo często wytwarza się je również z odzyskanego materiału. Torba papierowa eko wykonana z makulatury, z nadrukiem naniesionym przy pomocy ekologicznych farb, nie oddziałuje negatywnie na środowisko, a jednocześnie może być bardzo estetyczna i praktyczna.
2. Torba papierowa jest estetyczna
Wszechobecne plastikowe „reklamówki” zdecydowanie wpisały się już w codzienny krajobraz. Torby papierowe na zakupy wciąż są używane rzadziej, więc stanowią pewnego rodzaju ciekawostkę. Częściej zwracają również uwagę – szczególnie, jeśli są estetycznie wykonane i wykończone. Można je pokrywać dowolnymi nadrukami, wykorzystując całą ich powierzchnię. Dzięki temu prezentują się bardzo atrakcyjnie. Torby papierowe są uważane za bardziej eleganckie od tych foliowych, dlatego są też chętnie wykorzystywane ponownie. Sprawia to, że świetnie sprawdzają się jako nośnik reklamowy.
Producent toreb papierowych może dostosować jej wielkość, konstrukcję i wykończenie do potrzeb zamawiającego. Dzięki temu jest to niezwykle wszechstronny rodzaj opakowania.
3. Torby papierowe z logo firmy – świetny sposób na reklamę
Eksponowanie logo czy nazwy firmy, a także jej sloganu czy usług to bardzo ważny proces, szczególnie na początku działalności. W ten sposób marka zdobywa rozpoznawalność i trafia do świadomości klientów. Pomogą w tym ekologiczne torby papierowe z nadrukiem. Warto zainwestować w atrakcyjny projekt grafiki, która jest charakterystyczna i rzuca się w oczy. Tego typu nośnik reklamowy można wykorzystać nie tylko w handlu. Świetnie sprawdzają się papierowe torby na prezenty dla klientów (np. drobne upominki w związku ze skorzystaniem z usługi). Można w nich też przekazywać dokumenty, akcesoria czy części zamienne. Trudno znaleźć biznes, w którym nie znalazłby się sposób na wykorzystanie toreb papierowych z nadrukiem.
4. Torba papierowa nadaje się do wielokrotnego użytku
Torby papierowe są zaliczane do opakowań jednorazowych, ale zdecydowanie można ich używać wielokrotnie. Bardzo dobrze nadają się do przenoszenia różnorodnych przedmiotów i są chętnie wykorzystywane w tym celu. Jednocześnie nawet po dłuższym czasie nadal prezentują się atrakcyjnie i schludnie. Zarówno torby papierowe bez nadruku, jak i te z kolorowymi grafikami mogą bez problemu zastępować torebki prezentowe, pozostając „w obiegu” przez dłuższy czas.
5. Torby papierowe pomagają zadbać o wizerunek
Torby papierowe z logo firmy pozwalają zwiększyć jej rozpoznawalność, ale również pozytywnie wpływają na jej wizerunek! Większości osób słusznie kojarzą się z ekologią, dlatego biznesy, które z nich korzystają, są postrzegane jako te dbające o środowisko i wspólne dobro wszystkich ludzi. Stawiając na torby papierowe, producent, dystrybutor lub usługodawca może zdobyć uznanie i zaufanie zarówno dotychczasowych, jak i nowych klientów.